דף הבית » פעילויות חוץ ידידותיות לתינוקות » טרקים מומלצים בניו זילנד

טרקים מומלצים בניו זילנד

טרקים מומלצים בניו זילנד

1. מעבר אלפיני טונגרירו

מעבר האלפיני טונגרירו הוא אחד הטרקים הפופולריים ביותר בניו זילנד. טיול רגלי זה באורך 19.4 קילומטרים ממוקם בפארק הלאומי טונגרירו ומציע נופים עוצרי נשימה של נופים געשיים, אגמי אזמרגד ושטח טרשי. הטרק לוקח אותך דרך שטחים מגוונים, כולל מכתשים געשיים, זרמי לבה וכרי דשא אלפיניים. זוהי חוויה מאתגרת אך מתגמלת עבור חובבי שטח.

עיקרי הדברים:

  • הר נגאורוהו, הידוע גם בשם הר האבדון מסרטי שר הטבעות
  • אגמי אמרלד, אגמים וולקניים בצבעים מדהימים
  • מכתש אדום, חרוט וולקני אדום תוסס

2. מסלול מילפורד

מסלול מילפורד מכונה לעתים קרובות "הטיול הטוב ביותר בעולם". טרק זה של 53.5 ק"מ לוקח אותך דרך הפארק הלאומי פיורדלנד עוצר הנשימה, המציג את היופי הטבעי המדהים של ניו זילנד. המסלול מתפתל בין יערות גשם עבותים, על פני מפלים זורמים ולצד אגמים בתוליים. הוא מגיע לשיאו ב-Milford Sound, פיורד בעל שם עולמי הידוע בצוקים הדרמטיים ובמפלי המים שלו.

עיקרי הדברים:

  • מפלי סאתרלנד, אחד המפלים הגבוהים בניו זילנד
  • מעבר מקינון, המציע נוף פנורמי של ההרים שמסביב
  • מילפורד סאונד, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו

3. מסלול Routeburn

מסלול רוטבורן הוא טרק של 32 קילומטרים שחוצה גם את הפארק הלאומי Mount Aspiring וגם את הפארק הלאומי פיורדלנד. המסע האלפיני המהמם הזה לוקח אותך דרך נופים מגוונים, כולל יערות אשור עתיקים, כרי דשא אלפיניים ורכסי הרים מלכותיים. המסלול מציע נופים עוצרי נשימה של פסגות מושלגות, נהרות צלולים ועמקים ציוריים.

עיקרי הדברים:

  • Key Summit, המציעה נוף פנורמי של האלפים הדרומיים שמסביב
  • מפלי ארלנד, מפל מרהיב הנשפך במורד סלע צלול
  • האריס אוכף, הנקודה הגבוהה ביותר במסלול עם נופים מדהימים

אם אתם חובבי הרפתקאות וחובבי טבע, ניו זילנד מציעה שפע של טרקים מדהימים שישאירו אתכם ביראת כבוד. מהנופים הוולקניים של מעבר האלפיני טונגרירו ועד לפיורדים המלכותיים של מילפורד סאונד, יש משהו לכולם. שרוך את נעלי ההליכה שלך, ארז את התרמיל שלך וצא למסע בלתי נשכח דרך השממה המדהימה של ניו זילנד.

שאלות ותשובות

ש: האם הטרקים האלה מתאימים למתחילים?

ת: בעוד שחלק מהטרקים הללו יכולים להיות מאתגרים, ישנן אפשרויות זמינות גם למתחילים. חשוב להעריך את רמת הכושר שלך ולבחור טרק שמתאים ליכולות שלך. בנוסף, סיורים מודרכים ומדריכים מקומיים מנוסים יכולים לספק סיוע ותמיכה לאורך כל המסע.

ש: מהו הזמן הטוב ביותר לטרק בניו זילנד?

ת: הזמן הטוב ביותר לטרק בניו זילנד הוא במהלך חודשי הקיץ דצמבר עד פברואר. מזג האוויר בדרך כלל יציב יותר, והימים ארוכים יותר, מה שמאפשר ראות טובה יותר ויותר זמן להשלמת הטרקים. עם זאת, תמיד מומלץ לבדוק את תנאי מזג האוויר ולתכנן בהתאם.

ש: האם אני צריך אישורים מיוחדים לטרקים האלה?

ת: רוב הטרקים המוזכרים במאמר זה אינם דורשים אישורים מיוחדים. עם זאת, חיוני לבדוק עם הרשויות המקומיות או מרכזי המבקרים לגבי תקנות או היתרים ספציפיים שעשויים להידרש עבור אזורים או פעילויות מסוימות בתוך הפארקים הלאומיים.

תקציר: ניו זילנד מציעה שפע של טרקים מדהימים לחובבי שטח. ממעבר האלפיני טונגרירו עם הנופים הוולקניים שלו ועד למסלול מילפורד עם הפיורדים המלכותיים שלו, יש מסע לכל הרפתקן. בין אם אתה מטייל מתחיל או מנוסה, הטרקים הללו יקחו אותך דרך כמה מהנופים עוצרי הנשימה בעולם. אז, נעל את נעלי ההליכה וחקור את פלאי הטבע של ניו זילנד!

ויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן