דף הבית » אביזרי אופני איזון עשה זאת בעצמך » טרקים מומלצים באלסקה

טרקים מומלצים באלסקה

טרקים מומלצים באלסקה

1. הפארק הלאומי דנאלי

הפארק הלאומי דנאלי הוא יעד חובה לכל חובב טרקים. ביתו של הפסגה הגבוהה ביותר בצפון אמריקה, הר דנאלי, פארק זה מציע יופי והרפתקאות שאין שני לה. הפארק כולל מסלולים שונים ברמות קושי שונות, המאפשרים למטיילים מתחילים ומנוסים לחקור את נופיו המדהימים.

1.1 שביל אגמים משולשים

שביל האגמים המשולשים הוא בחירה פופולרית בקרב מטיילים המחפשים טרק מתון. הלולאה הזו באורך 9 מייל לוקחת אותך דרך יערות עבותים, כרי דשא אלפיניים, ומציעה נופים עוצרי נשימה של ההרים שמסביב. שימו עין על חיות בר כמו איילים, דובים וקאריבו לאורך הדרך.

1.2 שביל נוף הר הילי

אם אתם מעוניינים לטיול מאתגר יותר, שביל Mount Healy Overlook הוא אפשרות מצוינת. השביל הזה באורך 4.5 מייל לוקח אותך לגובה של 1,700 רגל, ומציע נופים פנורמיים של הפארק ושל רכס אלסקה. היו מוכנים לקטעים תלולים ושטח סלעי, אבל התגמול בפסגה בהחלט שווה את זה.

2. הפארק הלאומי פיורד קנאי

הפארק הלאומי פיורד קנאי הוא גן עדן על החוף המלא בקרחונים, פיורדים וחיות בר בשפע. הפארק מציע מגוון אפשרויות לטרקים, המאפשרים למבקרים לחקור את המערכות האקולוגיות המגוונות שלו ולחזות בכוחו של הטבע מקרוב.

2.1 שביל הרדינג קרח

שביל הקרח של הארדינג הוא טרק מאתגר של 8.2 קילומטרים שלוקח אותך דרך מגוון שטחים, כולל יערות, כרי דשא, ובסופו של דבר, שדה הקרח האדיר של הארדינג. המסלול מציע נופים עוצרי נשימה של קרחונים וההרים שמסביב, מה שהופך אותו לחביב על מטיילים מנוסים וחובבי טבע.

2.2 צא ממסלול הקרחון

אם אתם מחפשים טרק קצר וקל יותר, שביל היציאה לקרחון הוא בחירה מצוינת. השביל הזה באורך 1.6 מייל לוקח אותך אל מול קרחון היציאה, ומאפשר לך לראות את העוצמה המרשימה של הקרח הקרחוני. לאורך הדרך תלמדו גם על המערכת האקולוגית הייחודית של הפארק ועל השפעות שינויי האקלים על הקרחונים.

3. שביל צ'ילקוט

שביל צ'ילקוט ההיסטורי הוא טרק באורך 33 קילומטרים העוקב אחר צעדיהם של רוקעי הבהלה לזהב מסוף המאה ה-19. טיול רב-יומי מאתגר זה לוקח אותך דרך נוף אלפיני מדהים, יערות עבותים, וחולפת על פני אגמים ונהרות יפים.

3.1 מחנה כבשים למחנה שמח

אחד הקטעים הנופיים ביותר של שביל צ'ילקוט הוא הקטע ממחנה הצאן למחנה הפי. קטע זה באורך 7.5 מייל מציע נופים עוצרי נשימה של ההרים והעמקים שמסביב. שימו עין על חיות בר, כולל דובים ועזי הרים, בזמן שאתם עושים את דרככם בשטח המחוספס הזה.

3.2 לינדמן סיטי לבנט

אם אתם מעוניינים להרפתקה ארוכה יותר, הקטע מלינדמן סיטי לבנט הוא אופציה מצוינת. קטע זה של 20 מייל לוקח אותך דרך כרי דשא אלפיניים יפהפיים, על פני אגמים צלולים, ומציע הצצה אל ההיסטוריה של עידן הבהלה לזהב. קמפינג לאורך השביל מאפשר לכם לטבול לגמרי בשממה.

סיכום

אלסקה היא גן עדן לטרקים, המציעה מגוון רחב של מסלולים לכל רמות המטיילים. בין אם אתם מחפשים נופי הרים מדהימים, נופי קרחונים או הצצה אל ההיסטוריה של האזור, באלסקה יש הכל. הקפד לתכנן את הטיולים שלך בקפידה, לארוז את הציוד הדרוש ותמיד לתת עדיפות לבטיחות. התכוננו לצאת להרפתקה בלתי נשכחת בגבול האחרון!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן