דף הבית » אביזרי אופני איזון עשה זאת בעצמך » טרקים מומלצים בגרנד קניון

טרקים מומלצים בגרנד קניון

טרקים מומלצים בגרנד קניון

מבוא

הגרנד קניון, הממוקם באריזונה, ארה"ב, הוא אחד מפלאי הטבע עוצרי הנשימה בעולם. המרחב העצום והיופי המדהים שלו מושכים מיליוני מבקרים מדי שנה. אמנם ישנן דרכים רבות לחקור את הקניון המפואר הזה, אבל היציאה לטרק היא חוויה בלתי נשכחת המאפשרת לך לטבול את עצמך בנופים מעוררי הכבוד שלו. במאמר זה נדגיש כמה מהטרקים המומלצים בגרנד קניון שישאירו אתכם ביראת כבוד מהפאר שלו.

טרקים מובילים בגרנד קניון

שביל מלאך מואר

The Bright Angel Trail הוא אחד השבילים הפופולריים והמטופחים ביותר בגרנד קניון. שביל זה באורך 9.3 מייל מציע נופים מדהימים של הקניון ולוקח אותך מהשפה הדרומית לנהר הקולורדו. בדרך תפגשו תחנות מנוחה ותחנות מים שונות, מה שהופך אותה לאופציה נהדרת הן למטיילים מנוסים והן למתחילים. יש לזכור כי טיול רגלי לנהר ובחזרה ביום אחד אינו מומלץ בשל אופיו המאומץ של המסלול.

שביל דרום קייבאב

שביל דרום קייבאב הוא עוד טרק שחובה לבקר בו בגרנד קניון. מסלול זה באורך 6.8 קילומטרים מציע נופים פנורמיים עוצרי נשימה ולוקח אותך למתחם הקמפינג ברייט אנג'ל ליד נהר הקולורדו. השביל תלול יותר משביל האנג'ל הבהיר, ולכן חשוב להיערך עם ציוד טיולים מתאים והרבה מים. שביל דרום קייבאב ידוע בנופי הזריחה והשקיעה המדהימים שלו, אז תכננו את הטיול שלכם בהתאם כדי לראות את הצבעים הקסומים של הקניון.

שביל קייבאב צפון

אם אתם מחפשים טרק ארוך ומאתגר יותר, שביל הקייבאב הצפוני הוא הבחירה המושלמת. שביל זה באורך 14.3 מייל לוקח אותך מהשפה הצפונית אל אתר הקמפינג ברייט אנג'ל, המציע נופים עוצרי נשימה של נופיו המגוונים של הקניון. לאורך הדרך, תעברו דרך יערות עבותים, תחצו את קריק ה-Bright Angel האיקוני ותתפעלו מהצוקים הנישאים. חשוב לציין שהשפה הצפונית נגישה רק מאמצע מאי עד אמצע אוקטובר עקב שלג כבד במהלך חודשי החורף.

השוואה מהירה

מַסָע מֶרְחָק קושי הזמן הטוב ביותר לביקור
שביל מלאך מואר 9.3 מיילים ביניים כל השנה
שביל דרום קייבאב 6.8 מיילים מִתקַדֵם כל השנה
שביל קייבאב צפון 14.3 מיילים מִתקַדֵם אמצע מאי עד אמצע אוקטובר

סיכום

הגרנד קניון מציע שפע של הזדמנויות טרקים הנותנות מענה למטיילים בכל רמות המיומנות. בין אם תבחרו ב-Bright Angel Trail הפופולרי, ב-South Kaibab Trail הציורי, או ב-North Kaibab Trail האתגרי, מובטח לכם להיות מהופנטים מהיופי עוצר הנשימה של פלא הטבע הזה. זכור לתכנן את הטרק שלך בקפידה, לארוז מצרכים חיוניים, ותמיד לתת עדיפות לבטיחות. צאו לטרק גרנד קניון וצרו זיכרונות שיימשכו לכל החיים!

שאלות ותשובות

ש: האם נדרשים אישורים לטרקים האלה?

ת: אין צורך באישורים לטיולי יום במסלול המלאך הבהיר ובשביל הקייבאב הדרומי. עם זאת, אם אתם מתכננים לחנות לילה או לטייל לנהר ובחזרה ביום אחד, תצטרכו לקבל אישור משירות הפארקים הלאומיים.

ש: מה עליי לארוז לטרק בגרנד קניון?

ת: חיוני לארוז הרבה מים, חטיפים, קרם הגנה, כובע, נעלי טיולים יציבות וביגוד שכבות. מזג האוויר בגרנד קניון יכול להיות בלתי צפוי, ולכן חשוב להיות מוכנים לתנאים משתנים.

ש: האם אני יכול לטייל בגרנד קניון במהלך החורף?

ת: בעוד שבילים מסוימים עשויים להיות נגישים במהלך החורף, חשוב לבדוק את תנאי מזג האוויר ואת סגירת השבילים לפני היציאה לטיול חורף. השפה הצפונית נגישה רק מאמצע מאי עד אמצע אוקטובר עקב שלג כבד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן