דף הבית » אופני איזון לפעוטות » טרקים מומלצים בג'ורג'יה

טרקים מומלצים בג'ורג'יה

טרקים מומלצים בג'ורג'יה

לחקור את היופי הטבעי של ג'ורג'יה

גאורגיה, מדינה השוכנת באזור הקווקז, מציעה נופים עוצרי נשימה ויופי טבעי מגוון המושלם עבור חובבי טרקים. מהרים מושלגים ועד עמקים שופעים ושבילים ציוריים, לג'ורג'יה יש הכל. בין אם אתה מטייל מנוסה או מתחיל, ישנם טרקים רבים בג'ורג'יה הנותנים מענה לכל רמות המומחיות. בואו לחקור כמה מהטרקים המומלצים במדינה המדהימה הזו.

1. קזבגי (Stepantsminda) לכנסיית השילוש גרגטי

אחד הטרקים הפופולריים ביותר בג'ורג'יה הוא השביל מקזבגי (Stepantsminda) לכנסיית השילוש גרגטי. טרק זה מציע נופים מדהימים של הר קזבק ולוקח אתכם דרך כרי דשא ויערות אלפיניים יפהפיים. גולת הכותרת של הטרק היא הגעה לכנסיית השילוש גרגטי, השוכנת על ראש גבעה עם רקע פסגות מושלגות. הטיול הוא בדרגת קושי בינונית וניתן להשלים אותו תוך 4-5 שעות.

2. Svaneti – מסטיה לאושגולי

Svaneti, אזור בצפון מערב ג'ורג'יה, ידוע בנופי ההרים הדרמטיים ובמגדלים מימי הביניים שלו. הטרק ממסטיה לאושגולי הוא הרפתקה מאתגרת אך מתגמלת. השביל לוקח אותך דרך כפרים נידחים, עמקים עבותים, ומציע נופים פנורמיים של הרי הקווקז. טרק מרובה ימים זה מאפשר לכם לשקוע בתרבות ובמסורות הייחודיות של בני סואן. מומלץ לשכור מדריך מקומי לטרק זה.

גילוי המורשת התרבותית

1. טושטי – אומאלו לדרטלו

טושטי, הממוקם בחלק הצפון-מזרחי של ג'ורג'יה, הוא אזור נידח ובלי נגיעה הידוע בכפרים המסורתיים ובמגדלי השמירה העתיקים שלו. הטרק מאומאלו לדארטלו הוא דרך מצוינת לחקור את המורשת התרבותית של טושטי. השביל לוקח אתכם בנופים עוצרי נשימה, כולל מעברי הרים גבוהים וגיאיות עמוקים. בדרך תפגשו בכפרים טושטים מסורתיים ותחוו את הכנסת האורחים החמה של המקומיים.

2. הפארק הלאומי בורג'ומי-חראגולי

הפארק הלאומי בורג'ומי-חראגולי, הממוקם במרכז ג'ורג'יה, הוא הפארק הלאומי הגדול במדינה. הוא מציע מגוון מסלולי טרקים המתאימים לכל רמות הכושר. הפארק ידוע בזכות החי והצומח המגוונים שלו, המעיינות המינרליים והנופים המדהימים שלו. אתה יכול לבחור בין טיולי יום קצרים לטרקים מרובי ימים, בהתאם להעדפתך. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר במעיינות המים המינרליים המפורסמים של בורג'ומי במהלך הטרק שלכם.

3. גן לאומי ושלובאני

הפארק הלאומי ואשלובאני, הממוקם במזרח ג'ורג'יה, הוא יעד ייחודי לחובבי טבע וחובבי הרפתקאות. הפארק ידוע בנופיו המדבריים למחצה, בצוקי אבן החול ובחיות הבר הנדירות שלו. מסלולי הטרקים בפארק הלאומי ואשלובאני מציעים הזדמנות לחקור את השממה הבלתי נגועה ולגלות פנינים נסתרות כמו הרי הגעש בוץ טכתי-טפה. הקפידו להביא הרבה מים והגנה מפני השמש מכיוון שהאזור יכול להתחמם במהלך חודשי הקיץ.

גאורגיה, עם נופי הטבע המדהימים והמורשת התרבותית העשירה שלה, היא גן עדן לחובבי טרקים. בין אם אתם מעדיפים טיולי הרים מאתגרים או טיולים נינוחים בעמקים ציוריים, יש משהו לכל אחד במדינה היפה הזו. אז ארזו את נעלי ההליכה שלכם, קחו את התרמיל שלכם, וצאו להרפתקה בלתי נשכחת בג'ורג'יה!

למידע נוסף על טרקים בג'ורג'יה, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן