דף הבית » טיפים להורות לפעוטות » טרקים מומלצים בפורטוגל

טרקים מומלצים בפורטוגל

טרקים מומלצים בפורטוגל

1. רוטה ויסנטינה

Rota Vicentina הוא מסלול פופולרי למרחקים ארוכים המשתרע לאורך החוף הדרום מערבי של פורטוגל. טרק זה מציע נופים מדהימים של האוקיינוס האטלנטי, צוקים מחוספסים וחופים ציוריים. השביל מחולק לשני מקטעים עיקריים: הדרך ההיסטורית ושביל הדייגים.

הדרך ההיסטורית לוקחת אותך דרך נופים כפריים מקסימים, כפרים מסורתיים ויערות אלוני שעם. זוהי הזדמנות מצוינת לשקוע בתרבות המקומית ולחוות את אורח החיים המסורתי בפורטוגל.

שביל הדייגים, לעומת זאת, עוקב אחר קו החוף, ומאפשר לכם ליהנות מנופים עוצרי נשימה של האוקיינוס. תוכלו לחקור מפרצונים נסתרים, חופים חוליים וצוקים דרמטיים לאורך הדרך. ה-Rota Vicentina מתאים למטיילים מנוסים ולמתחילים כאחד, עם אפשרויות לינה שונות לאורך המסלול.

2. הפארק הלאומי Peneda-Gerês

הפארק הלאומי Peneda-Gerês הוא גן עדן לחובבי טבע ומטיילים. ממוקם בצפון פורטוגל, פארק זה מציע מגוון רחב של נופים, כולל הרים, עמקים, נהרות ויערות. ישנם מספר שבילים מסומנים היטב המאפשרים לכם לחקור את היופי הטבעי של הפארק.

אחד הטרקים הפופולריים ביותר ב-Peneda-Gerês הוא PR1 – Senda do Soajo. שביל מעגלי זה לוקח אותך דרך כפרים עתיקים, כרי דשא ירוקים ונופי גרניט. לאורך הדרך, תוכלו להתפעל מבתי אבן מסורתיים, טחנות מים, ו- Espigueiros de Soajo המפורסמים, אגרני אבן הייחודיים לאזור.

לטרק מאתגר יותר, תוכלו להתמודד עם PR3 – Trilho dos Currais. שביל זה מוביל אתכם אל הפסגה הגבוהה ביותר בפארק, Pico da Nevosa, המציעה נופים פנורמיים עוצרי נשימה של ההרים והעמקים שמסביב.

3. פארק הטבע סינטרה-קסקאיס

פארק הטבע סינטרה-קסקאיס הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו הממוקם ליד ליסבון. הפארק הזה ידוע בנופים המדהימים שלו, כולל יערות עבותים, צוקים טרשיים וחופים חוליים יפים. ישנם מספר מסלולי הליכה המאפשרים לכם לחקור את פלאי הטבע של הפארק.

אחד משיאי הפארק הטבעי סינטרה-קסקאיס הוא הטיול לארמון פנה. ארמון דמוי אגדה זה ממוקם על ראש גבעה ומציע נופים פנורמיים של האזור שמסביב. השביל לארמון לוקח אותך דרך יערות עבותים ועבר חורבות עתיקות, מה שמוסיף לתחושת ההרפתקה.

שביל פופולרי נוסף בפארק הוא שביל החוף Cabo da Roca. שביל זה עוקב אחר קו החוף, ומציע נופים עוצרי נשימה של האוקיינוס האטלנטי. תוכלו לחקור חופים נסתרים, צוקים מרשימים, ואפילו לזהות כמה חיות בר לאורך הדרך.

4. סרה דה אסטרלה

Serra da Estrela הוא רכס ההרים הגבוה ביותר ביבשת פורטוגל ומציע חווית טרקים ייחודית. הנוף כאן מאופיין בפסגות טרשיות, עמקים עמוקים ואגמים קרחונים. ישנם מספר שבילים המאפשרים לכם לחקור את רכס ההרים המדהים הזה.

אחד הטרקים הפופולריים ביותר בסרה דה אסטרלה הוא Rota das Faias. שביל מעגלי זה לוקח אותך דרך יערות עתיקים של עצי אשור, ומציע נופים עוצרי נשימה של ההרים שמסביב. לאורך הדרך, תוכלו גם לבקר בכפרים הרריים מסורתיים ולטעום מהמטבח המקומי.

לטרק מאתגר יותר, תוכלו לנסות לעלות לפסגה הגבוהה ביותר ביבשת פורטוגל, הטורה. הטרק הזה מצריך תכנון וציוד נכון, אבל הפרס הוא הנוף הפנורמי המדהים מלמעלה.

5. האיים האזוריים

האיים האזוריים, ארכיפלג הממוקם באמצע האוקיינוס האטלנטי, מציע חווית טרקים ייחודית מוקפת ביופי טבעי מדהים. לכל אי באיים האזוריים יש נופים ושבילים ייחודיים משלו לחקור.

אחד הטרקים הפופולריים באיים האזוריים הוא הטיול ל-Sete Cidades באי סאו מיגל. שביל זה לוקח אותך למכתש געשי עם אגמים תאומים, המציע נופים עוצרי נשימה של הגבעות הירוקות שמסביב והמים הכחולים.

אי נוסף שחובה לבקר בו לחובבי טיולים הוא פיקו, ביתו של ההר הגבוה בפורטוגל. הטרק לפסגת הר פיקו הוא מאתגר אך מתגמל, עם נוף פנורמי של האוקיינוס והאיים השכנים.

סיכום

פורטוגל מציעה מגוון רחב של טרקים לחובבי הטבע, משבילי חוף ועד מסלולי הרים. בין אם אתם מעדיפים טיול נינוח לאורך קו החוף או עלייה אתגרית לפסגת הרים, לפורטוגל יש מה להציע לכולם. אז, ארזו את נעלי ההליכה וחקרו את היופי הטבעי המדהים של פורטוגל בטרקים המומלצים הללו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן